Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Storingen en service

Hoe snel wordt een storing opgelost?

Vrijwel altijd dezelfde of volgende dag. Als een storing niet direct opgelost kan worden, ruilen we de machine gewoon om voor een nieuwe.

Wie betaalt de kosten bij een defect of onderhoud?

Je hebt een all inclusive abonnement en hebt nooit kosten, van welke aard dan ook.

Wat doe ik bij een storing?

Neem telefonisch, WhatsApp (06-15055941) of per e-mail contact op. Dit kan zeven dagen per week van 9.00 tot 21.00 uur. Wij helpen je gelijk verder.

Huren

Kan ik ook voor een hele korte periode huren?

De minimale huurtermijn bedraagt 12 maanden.

Verhuurt u uitsluitend aan studenten en woongroepen?

Iedereen is welkom. Of je nu student, particulier of (gebouw)beheerder bent.

Verhuurt u in heel Nederland?

Nee, Hartland Witgoedverhuur is een lokale ondernemer en is gespecialiseerd in de regio (provincie) Utrecht.

Huurovereenkomst en administratie

Wordt de huurovereenkomst automatisch verlengd?

Nee, dat gebeurt niet. Na het aflopen van de overeenkomst (12 maanden) kun je opzeggen wanneer je wil, zonder opzegtermijn en kosten.

Ik heb de overeenkomst op mijn naam staan en ga verhuizen. Wat nu?

Je kunt de overeenkomst eenvoudigweg overzetten op een andere bewoner. Dit kost je niets en doe je door middel van het mutatieformulier op deze site.

Alleen het rekeningnummer waar de huur van afgeschreven wordt veranderd. Wat dan?

Stuur een e-mail of WhatsApp met daarin je verzoek en adres. Je ontvangt dan een nieuwe machtiging.


Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij?

Neem contact met ons op